پ ن پ


ღ♥ bem bele goozi ♥ღ

 

 

  *مامان و بابم موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردن رو پام اشکم

دراومده،تازه میپرسن دردت اومد؟پ نه پ از این که میبینم رابتتون انقدر

  خوبه و با هم همکاری میکنید دارم اشک ذوق میریزم!!!

 

 

  *لب تابم بردم نمایندگیش،میگم ضربه خورده کار نمیکنه،یارو میگه ضربه ی

  فیزیکی؟پ نه پ یکم بی محلی کردم،ضربه ی روحی خورده!!!

 

  *دارم چای میخورم داغ بود سوختم داداشم میگه سوختی؟پ نه پ رفتم

  مرحله ی بعد!!!

  

  *به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام،میگه منطورت پرادو

   و رونیز و ایناست؟پ نه پ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست!!!

  

  *جلو عابر بانک تو صف وایستادم یارو میگه ببخشید شمام پول میخواین؟پ

  نه پ خونه کامپیوتر نداریم میام اینجا فیس بوکم رو چک میکنم!!!

 

  *دراز کشیده بودم لب استخر دوستم میگه داری افتاب میگیری؟پ نه پ با

  خورشید مسابقه گزاشتیم،هرکی دیرتر بخنده برندس!!!

 

  *رفتم دستشوی عمومی در میزنم میگم یکم سریتر،میگه شمام دستشوی

   داری؟پ نه پ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری!!!

 

  *رفتم دنبال دوستم زنگ زدم میگم منتظرم،میگه بیام پاین؟پ نه پ بیا بالا

  پشت بوم،با هلیکوپتر اومدم!!!

 

  *رفتم سینما،متصدی سینما میگه مطابق شماره ی صندلیتون بشینید،پ نه

   پ مطابق شماره ملی مون میشینیم!!!

  *دارم با سرعت ۷۰ کیلو بایت دانلود میکن

  م دوستم میگه ADSL داری؟پ نه پ دایالاپه بهش ردبول دادم خورده!!!

 

  *سوسک رو کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون،همسرم بین راه

  نگاه میکنه میگه کشتیش؟پ نه پ تو دستشویی خوابش برده بود دارم می

  برمش تو رختخوابش بخوابه!!!

 

  *رفتم ساعت سازی به یارو میگم ساعتم کار نمیکنه،میگه یعنی درستش

  کنم؟پ نه پ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سرکار!!!

 

  *نصفه شب یکی از بالای درمون پریده تو حیاط داداشم میپرسه دزده؟پ نه

  پ زورو داره از دست گروهبان گارسیا در میره!!!

 

  *پسره اومده خاستگاریم،میگم من الان میخوام درس بخونم.میگه یعنی

  میخوای چند سال دیگه ازدواج کنی؟پ نه پ ۱۰ دقیقه صبر کن این صفحه

  رو بخونم درسم تموم میشه!!!

 

  *یارو نشسته کناره خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین،دوستم میگه

  معتاده؟پ نه پ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه!!!

 

  *با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم امبولانس؟پ نه پ یه مشکل

  خانوادگیه خودمون حلش میکنیم!!!

 

  *جلو توالت عمومی...اقاهه میگه شمام تو صف اید؟پ نه پ ما سوسکیم

  اومدیم عید دیدنی!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
31 مرداد 1391برچسب:,| 20:45 |ایلار|

ilar